Skróty klawiszowe:

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

sekretariat@zspilica.edu.pl

+48 32 67 350 37

Szkoła Podstawowa nr 1
Pilica
Szkoła Podstawowa nr 1 w Pilicy

ETR - tekst łatwy do czytania

ETR - tekst łatwy do czytania

Rozmiar tekstu

A

A

A

Zdjęcie: 21 FINAŁOWY KONCERT WOŚP

21 FINAŁOWY KONCERT WOŚP

Zdjęcie: ZŁOTY MEDAL W TAEKWONDO.

ZŁOTY MEDAL W TAEKWONDO.

Zdjęcie: WIZYTA GOŚCI Z UKRAINY.

WIZYTA GOŚCI Z UKRAINY.

Zdjęcie: FESTYN RODZINNY 2013.

FESTYN RODZINNY 2013.

Zdjęcie: Z WIZYTĄ W PRZESZŁOŚCI...

Z WIZYTĄ W PRZESZŁOŚCI...

Zdjęcie: ŚLUBOWANIE KLAS I GIMNAZJUM 2013.

ŚLUBOWANIE KLAS I GIMNAZJUM 2013.

Zdjęcie: OTWARCIE BOISKA SPORTOWEGO 2013.

OTWARCIE BOISKA SPORTOWEGO 2013.

Zdjęcie: Turniej badmintona.

Turniej badmintona.

Zdjęcie: Dzień bezpieczeństwa 2014.

Dzień bezpieczeństwa 2014.

Zdjęcie: Wycieczka do miasteczka Twinpigs 2014.

Wycieczka do miasteczka Twinpigs 2014.

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.

Uruchom

Wstrzymaj

Formularz kontaktowy

Pytanie do burmistrza

Zgłoś usterkę

Formularz zgłoszenia

Logo serwisu.